Merkstrategie die inspireert, richting geeft en duurzame groei stimuleert
Voor ondernemers die hun merk strategisch willen laten groeien en beter positioneren in de markt.
Je bent een ondernemer met een solide basis, maar je merkt dat je merk nog niet volledig tot zijn recht komt.
Het voelt versnipperd, of klanten begrijpen niet direct wat jou uniek maakt.
Ik help je om jouw merk naar een hoger niveau te tillen. Tijdens een Level Up-sessie ontrafelen we waar je vastloopt, zetten we een scherpe strategie neer, en vertalen die naar creatieve ideeën die raken. Want een sterk merk is geen luxe, het is je onderscheidende kracht.
EEN LEVEL UP STRATEGIE SESSIE BETEKENT:
Groei vanuit een ijzersterk fundament
Samen bouwen we aan de basis van jouw merk, zodat je slim/strategisch kunt groeien. Geen losse eindjes, maar een solide fundament dat zorgt voor structurele groei.
Een merk dat eruit springt
We duiken diep in de kern van je merk en brengen de unieke waarden scherp in beeld. Zo creëer jij een merk dat zich onderscheidt in de markt en echt impact maakt.
Behaal alle ambities die je voor ogen hebt
Na de Level Up sessie heb je alles in handen om jouw doelen te realiseren. Je krijgt de tools, de focus, en de strategie om door te zetten en jouw ambities werkelijkheid te maken!
WAT ANDEREN ZEGGEN?
” Dankzij een passende strategie kunnen we ons merk nu sterker neerzetten.”
“ Tijdens de strategiesessies met Marieke hebben we het fundament van ons merk onder de loep genomen en vormgegeven. Dankzij een passende strategie kunnen we ons merk nu sterker neerzetten en uitbouwen.
Marieke werkt vol enthousiasme, is gedreven, professioneel en doelgericht. En ze is pragmatisch, thank God!
Geen ellenlang rapport, maar een overzichtelijk document waar je direct mee aan de slag kunt.
Marieke denkt vanuit haar expertise op alle vlakken met je mee, waardoor je haar echt als sparringpartner gaat zien en een langdurige relatie aan wilt gaan.”
Scarlett – Wander in Bloom
” De sessies met Marieke hebben ervoor gezorgd dat we onze missie en visie heel duidelijk kunnen communiceren. Het aantal afspraken dat we hebben is hierdoor flink gestegen.
Loop je vast, zoek je een sparringpartner of inspiratie, dan zou ik zeker een afspraak met Marieke maken.”
“ De strategiesessies met Marieke hebben gezorgd voor een heldere positionering van ons bedrijf en heeft ons geholpen doelgerichte & passende content te maken. De sessies waren zeer praktisch en effectief, omdat Marieke meteen tot de kern komt. Ze zorgde ervoor dat we met een leeg hoofd en vol energie naar huis gingen.
Marieke is eerlijk & duidelijk. De sessies voelen echt als een samenwerking waarbij Marieke humor heeft & waar nodig krachtig is, wat zorgt voor duidelijkheid & helderheid over de te zetten stappen.”
Marieke Zwagerman
Ik zag het zo vaak bij mijn klanten die uiteindelijk bij mij terecht kwamen: dikke rapporten vol merkidentiteiten, uitgewerkte (positionerings)strategieën en manifesten. Maar deze documenten verdwenen al snel in een la, omdat niemand wist wat ze er precies mee moesten doen. Dat moest anders.
Daarom werk ik op de manier waarop ik werk: korte praktische sessies, waar direct acties uit voortkomen. En dit is ook de reden dat het 4D Merkboek er is gekomen; dé merk-bouw tool om zelf mee aan de slag te gaan.
Ik help ondernemers bouwen aan een merk dat opvalt en precies vertelt waar je voor staat, zodat mensen weten waarom ze bij jou moeten zijn. Een merk dat de juiste mensen aantrekt en van klanten fans maakt.
Wat biedt het 4D Merkboek jou?
van doelen naar plan naar actie
Een OERsterk Fundament: Ontwikkel een merk dat de tand des tijds doorstaat en klaar is voor toekomstige uitdagingen.
Duidelijke Richting: Formuleer je doelen en stel een strategisch langetermijnplan op dat je direct kunt uitvoeren.
Actiegericht Plan: Ga verder dan alleen mooie woorden; zet je merk echt op de kaart en claim je plek in de markt.
Wil je in beweging komen? Wil je actie ondernemen? Wil je meer bereiken? Investeer dan nu in het 4D Merkboek en zet de eerste stap naar jouw droommerk.
Lees mijn blogs over merkbouwen/merkstrategie en wat dit betekent voor jouw bedrijf!
Mijn visie op merk activisme
Ik las een artikel op sprout.nl over merk activisme. Het triggerde mij mijn visie te delen op merk activisme. Wat is het voor mij, wanneer en hoe zet je het in. Is het iets dat je 'gebruikt' of dat gewoon wel of niet onderdeel is van je merk... Vrij aan het begin wordt geschreven dat “ Merk Activisme loont”, daar ga ik meteen op aan. Want het suggereert voor mij dat het een soort van tool is die je in kunt zetten. En dat zie ik toch echt anders... Daarnaast zitten we ruimschoots in de...
Positioneren: De drie verschillende fases van
Drie fases van positioneren. Van breed naar smal en daarna juist weer van smal naar breder (nooit té breed, dan wordt het een rommeltje). En soms moet je echt even helemaal opnieuw beginnen. Eerst even dit: Wat is positioneren eigelijk? Positioneren is het op een...
Structurele groei? Zes tips voor een sterk(er) merk
Structurele groei? Zes tips voor een sterk(er) merk. Ga voor een bedrijf dat blijft groeien en waarbij de groei makkelijker komt. Bouwen aan je merk, aan een sterk merk, is eigenlijk een continu proces. Het is iets waar je als het goed is regelmatig mee bezig bent....