Blog
Mijn visie op merk activisme
Ik las een artikel op sprout.nl over merk activisme. Het triggerde mij mijn visie te delen op merk activisme. Wat is het voor mij, wanneer en hoe...
Positioneren: De drie verschillende fases van
Drie fases van positioneren. Van breed naar smal en daarna juist weer van smal naar breder (nooit té breed, dan wordt het een rommeltje). En soms...
Structurele groei? Zes tips voor een sterk(er) merk
Structurele groei? Zes tips voor een sterk(er) merk. Ga voor een bedrijf dat blijft groeien en waarbij de groei makkelijker komt. Bouwen aan je...
Trends en ontwikkelingen voor 2023 waar jij voor voordeel mee kunt doen.
Trends en ontwikkelingen voor 2023 waar jij voor voordeel mee kunt doen. 1. MERKKRACHT Als eerst de voor mij allerbelangrijkste en dat is dat...
5 REDENEN OM VAN JOUW BEDRIJF EEN STERK MERK TE MAKEN
Groeien... Dat willen we als ondernemer allemaal toch?! Of het nou groei is in omzet of in impact. Uiteindelijk willen we ervoor zorgen dat groei...
Eerlijkheid als merk-versterker
Kernwaarde Een van de kernwaarden van de 4D Merkstrateeg is eerlijkheid en dus ook van mij (Marieke). Eerlijkheid is een enorm belangrijk...
Betrokkenheid van klanten vergroten
Betrokkenheid klanten vergroten Bouwen aan je merk doe je samen. Samen met betrokken klanten. Mogen jouw klanten meebeslissen? Weten zij dat hun...
Een merk is als een huis… Zonder stevig fundament valt het om
FundamentZonder stevig fundament vallen huizen om, maar merken ook. Zonder goede, stevige basis zal het niet lukken jouw merk verder te ontwikkelen....